Samen op reis met Rudy en Annick

13 Augustus

Maandag moet Annick op controle bij de dokter . Naar huis

Onze Bip and go is ondertussen 6 jaar . En net vandaag in een peage strook 30km/u en doorrijden . Niets , t'is gedaag . Schoon terug achteruitrijden in die smalle strook en een andere loket nemen om een ticket te trekken .

12 augustus

We zijn naar Roussillon gereden . Roussillon staat bekend om oker

Het is een heel mooi gezellig dorpje om in te wandelen . Het oker wordt ook veel gebruikt aan de huizen .

Naast het dorp heb je een park "Le Sentier des Ocres" Met alles in oker

Le Sentier des Ocres

11 Augustus

Deze morgend heel vroeg opgestaan , Het word een heel warme dag . Ik ben eerst met de fiets via Malaucénne over de Mont ventoux gereden . In de namiddag zijn Annick en ik naar Crillon-Le-Brave gereden . Het is een heel mooi dorpje ommuurd en in het centrum oude laberint achtige  smalle straatjes.

10 augustus

Montlimar en Nougat

We zijn met de motor naar Montelimar gereden . Rond de middag aangekomen eerst in Montelimar centrum een beetje rondgewandeld en iets gaan eten  . Voor het eerst vragen ze , met hun mondmasker onder hun neus naar onze coronapas . Daarna zijn we naar het Nougat museum geweest

9 augustus

Maandag is het marktdag in Bedoin . Een grote typische Provence markt . Heel gezellig . Na de markt zijn wij met de motor gaan rijden . Dezelfde toer wat ik gisteren met de fiets deed . Les Gorges de la Nesque , en via Sault de lavendelvelden voorbijrijden . We zagen juist een van de laatste lavendelvelden afmaaien (spijtig geen foto) net bij een France Passion lavendelboer . Maar de geur van gedroogde lavendel was hier sterk .

Over de Mont Ventoux zijn we naar Malaucéne gereden , ook een typisch mooi Provence dorp nog iets gaan drinken

8 augustus

Annick gaat geocachen in Bedoin . ze heeft haar electriche step mee , dat maakt het haar comfortabel . Dank zij geocachen komt ze in de mooiste delen van Bedoin .

Fiets

Ik ben vandaag met de fiets gaan rijden . Een rit van 98 km . vertrekken in Bedoin naar Les Gorges De la Nesque , via Sault over de Mont Ventoux over Malaucéné weer naar Bedoin . Goed voor 98 km

7 augustus Bedoin

Vandaag een regendag , veel regen dan rijden we gewoon door . Geloof het of niet maar van Lyon naar beneden ,7 augustus vandaag . De verwarming opgezet , om de ruiten vrij te houden en om geen trui aan te doen . In Bedoin het eerst 2 campings volzet  . op de camperplaats aan het zwembad hebben we de laatste plaats genomen .

6 Augustus Saulx

Vertrokken

Het was vrij laat eer we kunnen vertrekken . We zijn naar Nancy gereden en dan rijden we peagevrij richting Lyon . Onderweg ongeveer na 21uur zijn we gestopt in Saulx een dorpje voor Vesoul . Vroeger hebben we hier nog eens gestaan , toen was de camperplaats rond de kerk . Nu is de camperplaats verhuisd beneden het dorp . Wat eigelijk veel mooier is

Effe kort

Annick heeft sinds 24 juni gezondheidsproblemen

En vanaf dan is zij herstellend

En eindelijk morgen vertrekken we weer op reis . De reis zal kort zijn en voor Annick heel rustig

We denken aan Bedoin .

Annick heeft een elektrische step om het haar comfortabel te maken

De motor gaat mee

En mijn fiets

Dit is een alinea. Klik hier om eigen tekst toe te voegen en te bewerken. Hier kun je jouw bezoekers je verhaal en bijzonderheden over jezelf vertellen.